آموزش خیاطی کودک | شاهین دری پور

آموزش خیاطی کودک | شاهین دری پور

آموزش خیاطی کودک | شاهین دری پور
۱۴۰۳/۰۵/۲۹

تا حالا شده است در خرید لباس برای کودک دلبندتان با چالش انتخاب نوع جنس و رنگ مورد علاقه کودک خود مواجه شوید؟

آموزش خیاطی کودک به شما این امکان را می‌دهد که لباسی مطابق با سلیقه و رنگ دلخواه خود و فرزندتان خلق کنید.

هر طرح و ایده‌ای که در ذهن دارید را به نمایش بگذارید و آن را به یک اثر هنری تبدیل کنید که در نهایت به لبخند رضایت کودکتان منجر شود.

آموزش خیاطی کودک علاوه بر کاهش هزینه‌ها، به شما این امکان را می‌دهد که هنر خود را به نمایش بگذارید و عشق خود را به فرزندتان ابراز کنید، و این بهترین انتخاب برای شماست.





آموزش خیاطی کودک را یاد بگیریم؟

آموزش خیاطی کودک

اگر مدت‌هاست که دغدغه‌ی شما آموزش خیاطی کودک است، می‌توانید با شرکت در دوره‌های آموزشی آنلاین و حضوری، کارگاه‌ها، یا مطالعه مقالات و کتاب‌های مرتبط با آموزش دوخت لباس کودک، این نگرانی را برطرف کنید.

همچنین، می‌توانید از دوره‌های آموزش خیاطی کودک شاهین دری پور بهره‌مند شوید تا به بهترین شکل ممکن این نیاز را برآورده کنید.

شاهین دری پور مجرب ترین و با تجربه ترین مدرس خیاطی زمینه آموزش خیاطی است که علاقه مندان به این حوزه  را از مبتدی تا حرفه ایی همراهی می کند و تا رسیدن شما به بازار کار در کنار شماست.

 

نکات مهم در آموزش خیاطی کودک

اگر می خواهید در آموزش خیاطی کودک بهترین نتیجه را بگیرید لازم است نکات مختلفی را در زمینه جنس، رنگ و سایز مناسب کودک خود بدانید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، ادامه‌ی این مطلب را مطالعه کنید.

جنس لباس کودک

جنس لباس کودک باید از پارچه های نرم و لطیف باشد که پوست کودک را اذیت نکند، در انتخاب جنس لباس کودک،موارد زیر را در نظر داشته باشید:

راحتی و نرمی: لباس کودک باید از پارچه های نرم و لطیف ساخته شده باشد تا از حساسیت پوست کودک جلوگیری کند

پارچه هایی مانند: پنبه ای،نخی،بامبو و فوترملایم گزینه های خوبی هستند.

 کودکانی که  دارای پوست حساس تری هستند بهتر است از پارچه های فاقد مواد شیمیایی و ضد حساسیت استفاده کنند.

تنفس پذیری: پارچه هایی که باعث جلوگیری از عرق کردن و ناراحتی کودک می شوند قابلیت تنفس پذیری دارند مانند: پارچه های نخی، که ترکیبی از نخ و الیاف طبیعی هستند گزینه بهتری می باشند.

قابلیت شست و شو: به دلیل این که بچه ها بیشتر در معرض آلودگی و لکه های مختلف هستند باید از پارچه هایی استفاده شود که مقاومت خوبی در برابر شست و شو دارند و باعث تغییر شکل آنها نمی شود.

با توجه به نکات بالا، لباس هایی برای کودکان مفید می باشد که مناسب با پوست کودک و باعث راحتی او شود و همچنین جنس پارچه باید متناسب با فصل انتخاب شود مثلا در زمستان از پارچه های گرم ونرم مانند پشمی و همچنین در تابستان پارچه های خنک و تنفس پذیراستفاده شود.

سایز لباس کودک

نکات آموزش خیاطی کودک

یکی از عوامل مهم در انتخاب لباس کودک سایز آن می باشد که از اهمیت بالایی برخوردار است برای انتخاب مناسب سایز لباس کودک باید اندازه گیری دقیقی نسبت به خود کودک انجام داد که به وسیله متر و لوازم اندزه گیری خیاطی قابل انجام است.

نکاتی که در هنگام اندازه گیری باید به آن توجه داشت به شرح زیر می باشد.

  • قد کودک: برای این کار از شانه تا پای کودک را باید اندازه بزنید.
  • دور سینه: برای اندازه گیری در این قسمت لازم است در بالا ترین نقطه اندازه بزنید.
  • دور کمر: برای اندازه گیری دور کمر، کودک را به طور ایستاده قرارداده و به وسیله متر از بالاترین نقطه شکم اندازه گیری را شروع می کنیم و متر را پس از یک دور کامل کمر به نقطه شروع 

می رسانیم و مقدار خوانده شده را یادداشت می کنیم.

  • دور باسن: دور باسن کودک را در بالاترین نقطه اندازه بزنید.
  • طول بازو و پا: چنانچه نیاز بود طول بازو پای کودک را اندازه گیری می کنیم.

لازم به ذکر است سایز لباس کودک از طریق سن کودک به طور حدودی تشخیص داد و موارد بالا برای دوخت کامل لباس می باشد.

رنگ لباس کودک

آموزش خیاطی کودک 1

رنگ لباس کودک یکی از مهم ترین موارد در دوخت لباس کودک می باشد چرا که کودکان معمولا از رنگ های شاد و پر انرژی به نسبت سنشان استفاده می کنند و رنگ لباس آن ها تاثیر مستقیم در روحیه کودک شما دارد.

چرا اموزش خیاطی کودک اهمیت زیادی دارد؟

اهمیت آموزش لباس کودک

لباس کودک یکی از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین محصولات در سراسر جهان است. بی‌تردید، با آموزش خیاطی کودک می‌توانید وارد یکی از پررونق‌ترین بازارهای کسب و کار شوید و هر ساله با فروش این محصولات، به زندگی و کسب‌وکارتان رونق ببخشید.
شما با این آموزش در کم ترین زمان ممکن می توانید به یک خیاط ماهر لباس کودک تبدیل شوید.

پیش نیاز آموزش خیاطی کودک چیست؟

 دوره آموزشی خیاطی کودک برای تمامی افراد از مبتدی تا حرفه ای می باشد که به وسیله آن شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن خود را به یکی از ماهر ترین خیاطان لباس کودک تبدیل کنید.

سخن آخر
اموزش دوخت لباس کودک یکی از بهترین مشاغل برای علاقه مندان به حوزه خیاطی می باشد که با کسب این مهارت شما به یک خیاط ماهر در زمینه لباس کودک تبدیل خواهید شد و از این طریق آینده مالی خود را تامین خواهید کرد.

اشتراک گذاری:
دوره های پیشنهادی
دیدگاه ها
امتیاز دهید:
0 از 5